Dowiedz się o najnowszych trendach we współczesnym marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych. Szkolenie szczegółowo wyjaśnia i prezentuje na przykładach zasady prowadzenia mediów społecznościowych. Jeżeli posiadasz już konto na mediach społecznościowych i chciałbyś jeszcze bardziej efektywnie zaznaczyć tam swoją obecność, nie wahaj się! Już dzisiaj zapisz się na szkolenie a zdobędziesz fundamentalną wiedzę z zakresu budowania wizerunku marki w social mediach i unikniesz najczęściej popełnianych błędów podczas prowadzenia profilu .
Facebook czy Instagram?... Zadajesz sobie to pytanie?
Podpowiemy jak dobrze skonfigurować konto dbać o wizerunek i budować społeczność.
Dla kogo szkolenie?
Nasz kurs został opracowany z myślą o osobach, które zaczynają przygodę z mediami społecznościowymi. Szkolenie skierowane jest również do osób, które sporadycznie zajmują się prowadzeniem konta w mediach społecznościowych we własnym zakresie lub w imieniu dowolnej organizacji czy instytucji.
Czego się nauczysz?
Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, dowiesz się jak skutecznie prowadzić komunikację w social mediach oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów. Poznasz sprawdzone strategie i taktyki w mediach społecznościowych, a także ich wady i zalety.
Szkolenie social media, to nauka od podstaw. Celem szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy o serwisach społecznościowych i poprowadzenie uczestników w kierunku trafnego dobru kanałów do komunikacji marketingowych i opracowywania treści do nich dostosowanych. Podczas szkolenia social media nauczysz się jak zbudować strategię efektywnych działań opartą filar szeroko pojętego marketingu internetowego na platformie Facebook i Instagram.
Program:
1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Social Media w Polsce – krótko o aktualnych danych
- Media społecznościowe kontra media tradycyjne
2. Bezpieczeństwo na Facebooku
- Konto prywatne a strona organizacji
- Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
- Bezpieczny dostęp do konta
3. Fanpage – ustawienia i narzędzia
- Kluczowe ustawienia strony instytucji na Facebooku
- Ustawienia Messengera
- Planowanie postów w Meta Business Suite
- Ustawienia Menedżera Firmy dla instytucji
4. Algorytm na Facebooku
- Algorytm na Facebooku
- Tworzenie treści w zgodzie z algorytmem
- Angażowanie odbiorców
- Jak i kiedy publikować?
- Styl i język postów – dobór treści
- Zdjęcia i grafiki w postach
- Możliwości zastosowania video w instytucjac
5. Instagram dla Instytucji
- Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
- Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje – i ich zastosowanie
- Profesjonalna prezentacja organizacji
- Hashtagi, lokalizacje i użytkownicy
- Rosnące znaczenie pozycjonowania (SEO) na Instagramie
- Algorytmy na Instagramie
- Udostępnianie zdjęć i relacji
- Kompozycje postów – graficzne aspekty Instagrama
- Podstawowe elementy wpływające na atrakcyjność zdjęć
- Inspirujące posty instytucjonalne na Instagramie – przykłady
6. Komunikacja w mediach społecznościowych
- Profesjonalna obsługa klienta w mediach społecznościowych
- Reagowanie na hejt, krytykę i negatywne opinie
7. Zarządzanie mediami społecznościowymi w instytucji
- Nadmiar i niedobór informacji
- Problem decyzyjności
- Ustalenie procedur prowadzenia konta
- Ustalenie regulaminu dla odbiorców social mediów
8. Wokół social mediów – przydatne informacje
- Problemy techniczne
- Ochrona danych osobowych
- Ochrona praw autorskich
- Odwołanie od decyzji Facebooka
Czas trwania
Liczba uczestników
Jesteś zainteresowany tym szkoleniem?
Napisz do nas!
lub zadzwoń
42 678-06-77
Harmonogram szkoleń
Najbliższe szkolenie:
09 listopada 2023
23 października 2023
14 września 2023
Formularz zgłoszenia
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszenia